Waar kan ik klachten vastleggen?

CuBus kent een klachten module via Relatiebeheer > Klachten (onder Relatiebeheer). Een nieuwe klacht legt u vast door op de '+'-knop ('Nieuw') te klikken.

Er opent zich een venster genaamd 'Nieuwe klacht'. Hier vind u de volgende instellingen.

Nummer Het nummer van de klacht

Datum Stel hier de datum in waarop de klacht binnengekomen is. Relatie Selecteer de relatie waar de klacht vandaan komt.

Titel Geef de klacht een titel

Wat is de klachtstatus?

  • Nieuw

Status • In behandeling

  • Afgewezen
  • Afgehandeld

Selecteer de categorie.

Categorie (Deze kunt u hier instellen: Relatiebeheer > Algemene relatie instellingen > Tabblad

**'Klachtencategorieën**')

Als laatste staat er de instelling 'Type', Hier kunt u kiezen uit 4 opties:

  • Bestelling:

Als u hiervoor kiest, verschijnt er naast de reeds aanwezige instellingen, de optie om een order te kiezen. Als u een order gekozen heeft, heeft u ook de optie een specifieke productregel te kiezen.

  • Dienst:

Als u hiervoor kiest, verschijnt er naast de reeds aanwezige instellingen, de optie om een dienst te kiezen.

  • Product:

Als u hiervoor kiest, verschijnt er naast de reeds aanwezige instellingen, de optie om een product te kiezen

  • Factuur:

Als u hiervoor kiest, verschijnt er naast de reeds aanwezige instellingen, de optie om een factuur te kiezen.

Wanneer u een factuur heeft gekozen, heeft u ook de optie de gekoppelde order te selecteren en zelfs

een specifieke orderregel.

Helemaal onderaan heeft u de optie een vrije tekst in te voeren.

Klik op de knop 'Tekst invoegen'.

U kunt hier de klacht typen, contact gegevens van de afzender en de afzender zelf selecteren. Vervolgens klikt u op opslaan.

Deze laatste stap kunt u zo vaak herhalen als u wilt. als laatste klikt u nog op de knop 'Opslaan'